vrijdag 7 februari 2014

Workshop Reisverhalen bij Libelle (2)

Leuk om positieve reacties te krijgen over de fonkelnieuwe online workshop Reisverhalen schrijven die ik ontwikkeld heb voor Libelle Academy. Op de homepage staat bij Tips een interview met mij aangekondigd.
De pagina op Facebook is al vaak geliked en ook meldden zich meteen cursisten.
Ik vind het een plezierige gedachte dat op dit moment al cursisten aan de slag gaan met hun reisverhaal en zich laten bemoedigen en stimuleren door mijn cursus.
Je hoeft geen schrijfervaring te hebben en ook niet de ambitie om complete boekwerken te schrijven over reizen. Anders kijken, al je zintuigen aan het werk zetten en eigenzinnig je indrukken weergeven. Afijn, lees het interview met mij maar op de site van Libelle Academy.
En heb je mijn workshop Reisverhalen gedaan? Laat eens horen wat je ervan vond.

Eerder blog over workshop Reisverhalen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten