dinsdag 21 september 2010

En de winnaars zijn...

'Schrijven is voor mij ..., omdat ...' Zo luidde de opdracht van een wedstrijd die ik heb uitgeschreven voor bezoekers van de 50PlusBeurs. Voor elke dag van de beurs stelde ik één gratis schrijfcursus als prijs beschikbaar.
Het was geen geringe opdracht om de winnaars te kiezen uit de grappige, serieuze en zeer persoonlijke bijdragen. Maar ten slotte is het toch gelukt.
De prijswinnaars zijn: Marianne Bakker, Pax Kooijman, Nelie Mimpen, Marga Thissen en Nellie Zwetsloot. Zij mogen kiezen uit mijn aanbod schriftelijke cursussen. Hartelijk gefeliciteerd en alvast veel succes met de cursus!

Deelnemers aan mijn workshops maakten bovendien kans op 1 uur gratis schrijfadvies als zij een impressie van de beurs schreven. De vijf prijswinnaars hebben inmiddels persoonlijk bericht gekregen. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten