vrijdag 3 mei 2013

Gereedschapskist schrijven van A tot Z

Twee nieuwe schrijfworkshops geef ik deze maand in Wageningen. Daarbij maken de deelnemers kennis met uiteenlopend gereedschap: van alleslijm tot moker en van nijptang tot zaag.
Dat gebeurt in het kader van de landelijke Week van de Amateurkunst die duurt van 25 mei tot 1 juni.
In Wageningen vindt de feestelijke aftrap plaats op de kunstmarkt bij theater Junushoff op zaterdag 25 mei. Daar heb ik ook een kraam waar ik tussen 11 en 17 uur gratis schrijfadvies geef.
In de bblthk begeleid ik de week daarna twee verschillende workshops, die los van elkaar gevolgd kunnen worden. Ze zijn voor mensen met en zonder schrijfervaring. Veel oefening en zijdelings theorie. Kosten per workshop: 7,50 euro.



Gereedschapskist schrijven: van Alleslijm tot Moker

Dinsdag 28 mei 19.30-21.30 uur in bblthk Wageningen
Onderwerpen in deze workshop zijn o.m. aanloop, beschrijvingen, doorschrijven, fantasie, ik, mokerslag.



Gereedschapskist schrijven: van Nijptang tot Zaag

Vrijdag 31 mei 19.30-21.30 uur in bblthk Wageningen
Op deze avond komen bv. de volgende onderwerpen aan bod: personages, perspectief, plot, schrappen, zintuigen.

Het aantal plaatsen is beperkt. Informatie en aanmelden via: info@annievangansewinkel.nl


Website Week van de Amateurkunst (WAK) Wageningen
Website bblthk Wageningen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten