maandag 25 maart 2013

ZZP Valley

Ik beschouw mezelf niet als clubmens, hoewel ik in het verleden lid ben geweest van allerlei clubs: zangkoren, toneel, zelfs sport. Nu resteert alleen nog de tennisclub.
Beroepshalve ben ik wel lid van een aantal clubs, omdat dat nuttig is en vaak ook aangenaam. Zo ben ik al lang lid van de Vereniging van Letterkundigen en ook van onderafdelingen als de werkgroepen jeugdboekenschrijvers, proza, toneel en van het Netwerk Scenarioschrijvers. Als thrillerschrijver ben ik lid van het Genootschap Nederlandstalige Misdaadauteurs.
Sinds kort ben ik lid van ZZP Valley, een nieuwe organisatie voor zelfstandigen uit Veenendaal, Ede en Rhenen, maar ook zzp'ers uit omliggende plaatsen als Wageningen zijn welkom. De leden komen uit heel verschillende branches en op die manier kunnen ze juist van elkaar leren.
Een van de mooie activiteiten is dan ook de Academy met uiteenlopende trainingen door en voor leden. Een aantal van die cursussen is gratis en voor de andere geldt een sterk gereduceerde prijs.
Graag lever ik een bijdrage aan het programma van de Academy. De komende maanden geef ik al drie trainingen en workshops: Opfrissen spelling, Mailen met effect en Klantgerichte brieven en mails.
Maar ik heb nog meer ideeën voor workshops, want ik heb er zin in om collega-ondernemers weer een stapje verder te helpen en ook mezelf te blijven ontwikkelen.

Website ZZP Valley
ZZP Valley, agenda Academy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten