maandag 30 mei 2011

Hoe cursus ik mezelf tot schrijver?

Hoe cursus ik mezelf tot schrijver?
Het antwoord is te vinden in mijn artikel in het Journaal van de website Schrijvers4fun, dat vandaag is verschenen. Het staat in de rubriek Tip van de maand.
Journaal van Schrijvers4fun

In deze aflevering figureer ik ook in de rubriek Auteurs & hún boeken. Daarin noem ik mijn favoriete boek en het boek dat op mijn nachtkastje ligt.
Lág, want ik heb het inmiddels uit. Ondanks de belachelijke titel 'Ga niet naar zee' (moet je tegen mij zeggen) heb ik het boek van Tommy Wieringa met veel plezier gelezen.

Wie overweegt een schriftelijke schrijfcursus te doen, kan tot 1 september profiteren van de speciale kortingsactie die Schrijvers4fun en ik hebben opgezet.
Website Schrijvers4fun
Mijn schrijfcursussen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten