vrijdag 31 augustus 2012

Schrijfdokter in triplo

In de Week van het Schrijven (1-9 september) treed ik maar liefst drie keer op als schrijfdokter.
Ik vind het fijn om mensen te adviseren over schrijven en de soms onvoorziene vragen en gespreksonderwerpen geven me energie en ik leer er zelf ook van. Wanneer ik namelijk een antwoord op een vraag zoek, word ik ook geconfronteerd met mijn eigen schrijfgedrag, succes en worstelingen.

Morgen, zaterdag 1 september ben ik ambulant schrijfdokter op de boekenbeurs Manuscripta in Amsterdam. In de stand van Schrijven Magazine/Scriptplus geven schrijfdokters advies en ik loop als een soort achterwacht rond. Wie een vraag specifiek voor mij heeft, kan dat melden bij de stand. Dan piepen ze me op.
Vrijdag 7 september zet ik, als in voorgaande jaren, de deur van mijn digitale spreekkamer open. Tussen 10 en 21 uur geef ik per mail advies over kinderverhalen  en -gedichten.
Diezelfde avond van 18.30 tot 20.30 uur ben ik live schrijfdokter in de bibliotheek van Wageningen. Mensen kunnen met allerlei schrijfvragen langskomen op het gratis schrijversspreekuur.
En dan sta ik zondag 9 september op de schrijfdag 'Schrijf, schrijver, schrijfst' in Roermond op de informatiemarkt. Daar geef ik informatie over mijn schrijfcursussen, maar ik ben niet te beroerd om ter plekke ook antwoord te geven op prangende schrijfvragen.
Ik kijk uit naar de Week van het Schrijven, die voor mijzelf vooral de week van het adviseren over schrijven wordt.

N.B. Mijn schrijfworkshop over Inspiratie in de bblthk van Wageningen op 3 september zit helemaal vol.

Informatie over al deze activiteiten staat de lezen op de agenda van mijn website.
Website Week van het Schrijven

Geen opmerkingen:

Een reactie posten