vrijdag 29 juni 2012

Lekker doorwerken

Terwijl zowat heel Nederland met vakantie is of gaat, werk ik deze zomer gewoon door. Ik ben niet zielig hoor, met Nepal in het voorjaar en maar net Oerol achter de rug en nog een korte vakantie naar Frankrijk in het vooruitzicht.
Maar ik heb het juist deze zomermaanden druk. Omdat er geen werkafspraken zijn zoals vergaderingen, bedrijfstrainingen, schoolbezoeken en cursussen, kan ik lekker en min of meer ongestoord bezig zijn met werk dat extra concentratie verdient. Schrijven bijvoorbeeld, mijn core business. Voor 1 augustus moet de voorlopig definitieve versie af zijn van een nieuw jongerenboek voor moeilijke lezers, een doelgroep die me na aan het hart ligt.

Per 1 september lanceer ik een nieuwe schriftelijke cursus: Kinderverhalen 2, voor mensen die eerder 1 deden of anderen met al enige schrijfervaring voor kinderen. Altijd leuk om nieuw cursusmateriaal te ontwikkelen.
Van 1 tot 9 september is de jaarlijkse Week van het Schrijven met veel schrijfactiviteiten in het hele land. Ook dit jaar zal ik weer als schrijfdokter digitaal spreekuur houden, op 7 september van 10 tot 21 uur. Deze keer geef ik advies over kinderverhalen of -gedichten.
Wie zich tijdens de schrijfweek aanmeldt voor mijn nieuwe schrijfcursus krijgt 10 euro introductiekorting.

Verder verdiep ik me in de mogelijkheden van e-books en ik denk er sterk over om een nieuw boek voor volwassenen als mijn eerste e-book uit te brengen. Over al die plannen volgen later de details.
En er is nog meer werk in uitvoering zoals twee andere boeken: Winkeldochters (werktitel, 12+) en een nieuwe thriller voor volwassenen. Maar ik vrees dat ik daar niet echt meer aan toe kom, omdat de zomer ook dit jaar ongetwijfeld weer te snel voorbij zal zijn.

Ik wens vakantiegangers en thuisblijvers een mooie zomer!


http://www.weekvanhetschrijven.nl/activiteiten
Mijn activiteiten
Mijn schrijfcursussen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten