woensdag 8 mei 2024

Lekker eigenwijs! - Kinderboekenweek 2024

Lekker eigenwijs! - het thema van de Kinderboekenweek 2024 (2 tot en met 13 oktober) is de personages uit mijn boeken op het lijf geschreven. En mijzelf trouwens ook.
Als schrijver ben ik dus erg blij met dit thema. Ik verheug me er al op om mijn lezers te ontmoeten op scholen en in bibliotheken. Vooral ook omdat ik dan  mijn nieuwste kinderboek kan meenemen: 'Milou en Suus'. Beide hoofdpersonen zijn behoorlijk eigenwijze portretten. Eind deze maand verschijnt het boek bij uitgeverij De Eenhoorn. De eigenzinnige tekeningen zijn van Marthe Verhoest.

Enkele andere boeken van mij met eigenwijze personages: Koffer-Koen, Deze schelp verdient een kistje, Stan in 3D, Mijn stijl, Sleutelen.

Bezoeken voor de Kinderboekenweek zijn te boeken via De Schrijverscentrale. Dat kan tot 9 september.

Ook buiten de Kinderboekenweek leg ik schrijversbezoeken af. Graag kom ik in groep 5 tot en met 8. Ik schrijf ook Makkelijk Lezen-boeken en met alle plezier bezoek ik de leerlingen van vmbo en praktijkonderwijs.

Informatie over een schrijversbezoek door mij: https://deschrijverscentrale.nl/auteurs/14363



 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten