woensdag 13 april 2022

Schrijfworkshop Levensverhaal in Portugal

Schrijven op een andere plek, dat werkt voor mij altijd goed. Afstand van je dagelijkse omgeving en routine kan heilzaam zijn, ook als je wilt schrijven over je eigen leven.
De afgelopen 20 jaar heb ik vaak cursussen levensverhaal gegeven. Maar dit jaar voeg ik daar een bijzondere aan toe.

In september geef ik namelijk een workshop Levensverhaal op een prachtige plek in Portugal binnen een speciaal programma.
Patricia te Braak heeft me voor haar nieuwe organisatie Olá Moita! uitgenodigd die workshop te geven van 6-12 september. Met Olá Moita wil zij workshops en ontspanning combineren, weg van drukke toeristische trekpleisters. Daardoor maak je ook kennis met een onbekende kant van Portugal.

Weg uit je dagelijks leven, rust en een omgeving waarin al je zintuigen geprikkeld worden. Dat stimuleert juist als je wilt schrijven over je leven.
Op 19 mei houden we een online bijeenkomst waarin je kennismaakt met de organisatie en met mij. Dan kun je ons vragen stellen over het programma en de praktische aspecten. Meld je aan via de website van Olá Moita! 

Wacht niet te lang als je erbij wilt zijn in Portugal. We werken met een kleine groep, dus het aantal plaatsen is beperkt.
Heb je nu al vragen, reageer dan via het formulier op de site








In het kort: 

7-daagse zomerworkshop ‘Schrijf je eigen levensverhaal, een reis door je leven’

Wil je je eigen levensverhaal opschrijven of een episode uit je leven vastleggen in combinatie met leuke uitstapjes, een mooie omgeving en lekker eten in het groene hart van Portugal? Dan is deze workshop iets voor jou!
In een ontspannen sfeer schrijven en reflecteren en ondertussen genieten van een prachtige omgeving en de mooie dingen van het leven. Schrijfervaring heb je niet nodig
.

Uitgebreide informatie over de workshop Levensverhaal vind je op de website van Olá Moita!




 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten