donderdag 2 januari 2014

Een frisse start

Ik wens iedereen een gelukkig en zinvol nieuw jaar!

Het jaar ligt vol beloften voor ons. Alles is nog mogelijk. Nog even niet denken aan de druk op onszelf om het tot een goed, beter, best jaar te maken.

Goede voornemens wilde ik deze keer maar eens niet maken, maar dát is al niet gelukt. 
Op de laatste dag van het stokoude jaar zag ik ineens heel scherp dat 2014 het jaar van het opruimen moest worden. Het opruimen van spullen en daarmee ook ruimte in mijn hoofd maken. Een mens heeft veel te veel spullen, roep ik al jaren. Een verhuizing, bij mij gemiddeld eens in de 8 jaar, ruimt lekker op, maar niet rigoureus als je groter gaat wonen. Al die voorwerpen van 'ach ja' en 'misschien ooit', maar ook dingen waarvan ik zeker weet dat ik ze nooit meer nodig heb. En een verhuizing die me vanzelf dwingt tot ruimen, zie ik de eerste jaren, gelukkig, nog niet voor me.
Echt met een kritische blik door al mijn 'bezittingen' gaan, met name die hele papierwinkel, ik voorzie een wekenlange klus. Die tijd besteed ik liever aan schrijven.

Mijn jaarlijks terugkerend voornemen is om in het nieuwe jaar meer te schrijven. Voor veel schrijvers en hen die dat willen worden, is dat herkenbaar. Ik schreef daarover onlangs in mijn blog 'Goed voornemen: meer schrijven'

Een schrijfcursus kan een goede stimulans zijn en ik wil je graag helpen om je voornemen om te zetten in actie. Daarom heb ik besloten de valreepkorting van eind vorig jaar om te zetten in een drempelverlaging voor het nieuwe jaar.
Wie zich uiterlijk 10 januari 2014 aanmeldt voor een schriftelijke schrijfcursus krijgt 10 euro korting.
Meer informatie vind je op mijn website bij Schriftelijke cursussen

Al dan niet met cursus, maak er een mooi schrijfjaar van!
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten