maandag 7 oktober 2024

Oevers, eilanden en mijn haven

Oevers, eilanden, water, overkanten, ik ben er dol op. Het Wagenings koor Punt Uit geeft op 12 en 13 oktober concerten onder de titel Oevers. 
Naast moderne en klassieke nummers staat ook mijn gedicht 'Haven van Wageningen' op het programma. Dirigent en componist Herman Groenestein zette het eerder al op muziek voor zijn kleinere gezelschap Dames en Heren. Samen met verklankte gedichten van (oud)stadsdichters van Wageningen kwam mijn gedicht terecht op een cd.
Ik vind het geweldig dat de tekst van een gedicht muziek wordt en met deze bijzondere verklanking ben ik erg blij. Heel benieuwd ben ik naar de uitvoering van een groot koor en ik verheug me al op de uitvoering.

Website Punt Uit en het programma van Oevers

Eerder blog over verklankte gedichten en mijn haven 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten