vrijdag 2 september 2011

Aan het woord!

Vandaag is in Vorden de aftrap verricht voor de grote literaire schrijfwedstrijd in Gelderland: Aan het woord!
Iedereen die in Gelderland woont, kan meedoen aan de wedstrijd en elk genre is mogelijk. De deadline is 14 november 2011. Afhankelijk van je woonplaats ding je in een van de zes regio's mee naar de hoofdprijs. Wil je meedoen, download dan van de site Aan het woord! het reglement van je eigen regio.

De bblthk van Wageningen, die voor deze wedstrijd valt onder de regio Arnhem, heeft me gevraagd deelnemers in de regio te ondersteunen.
Op 13 september begint 's avonds in de bibliotheek een korte cursus van twee lessen. Op 20 september is de tweede les. Ik behandel onder meer: hoe kom je op ideeën, dialogen en beeldend schrijven. Schrijfervaring is niet nodig.
Later in hun schrijfproces kunnen deelnemers aan de wedstrijd gebruik maken van individuele schrijfcoaching. Die is ook in de bibliotheek, op 25 oktober tussen 17.00 en 21.30 uur en duurt telkens 30 minuten. Tevoren sturen zij hun concept-tekst naar mij, zodat ik adviezen en tips kan voorbereiden.
Aanmelden voor schrijfcursus en coaching loopt via de bblthk.
Voor inhoudelijke informatie kun je mij mailen: info@annievangansewinkel.nl

Website Aan het woord!







Geen opmerkingen:

Een reactie posten