donderdag 31 oktober 2019

Op tournee met heimwee

Deze maand ging mijn nieuwe boek 'Op reis met heimwee' de wereld in. Ik schreef er dit blog over op 4 oktober.

In de media verschenen al mooie artikelen. Nu ga ik zelf met mijn heimweeboek op tournee, een bescheiden tourneetje overigens.
'Op reis met heimwee' is mijn 33e boek. Dan tel ik alle boeken mee voor kinderen, jongeren volwassenen. 
Maar nooit eerder schreef ik een boek in deze vorm. Het is een combinatie van fictie en non-fictie. Verhalen, gedichten, informatie, tips en journalistieke elementen zoals interviews.

Dit zijn op korte termijn mijn activiteiten rondom dit boek en het thema heimwee.

Presentatie boekwinkel Kniphorst - 3 november
Op zondag 3 november houd ik bij boekwinkel Kniphorst in Wageningen een korte presentatie over mijn boek. Met plezier signeer ik boeken. Ook ga ik graag in gesprek met kinderen en volwassenen over heimwee. Heb je er last van en hoe dan? Of juist niet. Welke tips heb je?

De bijeenkomst bij Kniphorst begint om 15 uur, maar uiteraard is het op deze koopzondag ook mogelijk om later binnen te komen.
Website Kniphorst

Thema-ochtend heimwee Odensehuis Wageningen- 7 november

In het Odensehuis Wageningen begint op donderdag 7 november om 10.30 uur een thema-ochtend over heimwee. Daarbij is iedereen welkom. Sinds een half jaar ben ik in het Odensehuis (voor mensen met beginnende dementie) vakdocent Werken met taal. Ik vertel over mijn boek en hoe het tot stand kwam. Maar vooral ga ik in gesprek met de aanwezigen over heimwee en ook over weggaan en reizen.
De ochtend is gratis toegankelijk. Het is mogelijk om een (gesigneerd) boek te kopen. 
Website Odensehuis Wageningen

Cultureel Café Wageningen - 7 november
In het Cultureel Café Wageningen treed ik op met stadsdichter Ivanka de Ruijter. In ons optreden met gedichten ligt het accent op heimwee, verlangen en missen. Terugkerende thema's in ons beider werk.
Het Cultureel Café in café Loburg begint om 20.15 uur en de toegang is gratis.
Website Cultureel Café Wageningen 

Signeersessie Boekenbeurs Antwerpen 9 november



Op 9 november signeer ik tussen 13 uur en 14.30 uur in de stand van De Eenhoorn, de uitgeverij van 'Op reis met heimwee' en van andere boeken van mij. De Antwerpse beurs is hét boekenevenement van België waar elk jaar veel publiek op af komt.
Stand 203 van De Eenhoorn is in zaal 2 van Antwerp Expo.

Website Boekenbeurs Antwerpen







Geen opmerkingen:

Een reactie posten