zondag 9 september 2018

Schrijfdokter houdt spreekuur

Vandaag begint de Week van het Schrijven (9-16 sept. 2018) met uiteenlopende activiteiten zoals workshops, cursussen en de Schrijven Magazine Schrijfdag.

Dit jaar houd ik als schrijfdokter weer een gratis digitaal spreekuur op 12 september. Hieronder lees je hoe laat en hoe.

Ook vind je informatie over de kortingsactie voor mijn schriftelijke cursussen in deze Week van het Schrijven.
 


Schrijfdokter in de Week van het Schrijven 2018

Tijdens de Week van het Schrijven treed ik weer op als schrijfdokter en houd ik digitaal spreekuur op woensdag 12 september.
Leg max. 1 A4 van een verhaal, gedicht, column of welk genre dan ook aan me voor en je krijgt een gratis consult van 15 minuten. Ik mail nog diezelfde dag mijn reactie.

Je kunt uitsluitend tussen 12 en 15 uur een tekst mailen naar: info@annievangansewinkel.nl
Stel je vraag zo concreet mogelijk. Waar doet het pijn? Waar hapert het, waar vloeit alle leven weg uit je verhaal?
Wat kan ik voor je doen? Een vrolijke pleister plakken, een recept uitschrijven voor geneesmiddel, oppeppertje of kalmerend middel, een second opinion geven. Wellicht adviseer ik je te snijden of zelfs te amputeren. Ook kan ik je doorverwijzen.

In voorgaande jaren bleek er veel behoefte te zijn aan dit spreekuur en daarom stel ik deze dag mijn digitale spreekkamer weer open.
Na 15 uur gaat de deur onverbiddelijk dicht. Dan dokter ik weer aan mijn eigen schrijfwerk.

SPECIALE ACTIE: Wie zich voor een van mijn schriftelijke cursussen aanmeldt tijdens de Week van het Schrijven (9-16 sept. 2018), krijgt 10 % korting.

Op mijn website www.annievangansewinkel.nl  vind je bij Cursussen meer informatie.

Over alle activiteiten in de Week van het Schrijven lees je hier op de website van Schrijven Online.
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten