maandag 17 september 2018

Schrijfworkshops op 50PlusBeurs

50PlusBeurs 2018
De 50PlusBeurs is een fenomeen waarvan ik tot 8 jaar geleden nog geen idee had. Toen, in 2010, had ik er vijf dagen lang een stand waarin ik informatie gaf over mijn eigen schriftelijke cursussen, zoals creatief schrijven, reisverhalen, kinderverhalen en columns en weblogs. Ook gaf ik er enkele malen per dag een schrijfworkshop voor bezoekers van de beurs.
Een terugblik is hier op mijn weblog te lezen.

Dit jaar geef ik er weer schrijfworkshops, deze keer namens Etadoro, waarvoor ik de cursus 'Ontdek jouw schrijftalent' heb ontwikkeld.
Filmpjes, online schrijfopdrachten, een cursusboek en eventueel individuele begeleiding.
Donderdag 20 september geef ik 's middags om 14 uur en om 15.30 uur gratis mini-workshops creatief schrijven.
Bezoekers van de 50PlusBeurs, van harte welkom! 

Etadoro is op de beurs te vinden in Hal 9. Mijn workshops vinden plaats in Lezingzaal 2.
  
Etadoro op facebook

Website Etadoro
 
Website 50PlusBeurs


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten