donderdag 4 september 2014

Week van het Schrijven

De jaarlijkse Week van het Schrijven staat op het punt van beginnen.Thema dit jaar is: Schrijven = lezen. Van zaterdag 6 tot en met zondag 14 september zijn in het hele land uiteenlopende activiteiten. Uiteraard lever ik hier ook graag weer mijn bijdrage aan, drie keer maar liefst.

* zondag 7 september 'Schrijf, schrijver, schrijfst' - schrijfdag in Maastricht in het Centre Céramique met interviews, optredens en workshops. Daar geef ik tussen 13.30 en 15.00 uur de workshop Kinderverhalen schrijven.
Informatie en aanmelden via de site van de organisatie.

* vrijdag 12 september 'Schrijfdokter houdt spreekuur'. Tussen 10.00 en 14.00 open ik de deur van mijn digitale spreekkamer. Iedereen met vragen over bv. een verhaal, gedicht, column kan 1 pagina mailen en krijgt diezelfde dag nog per mail advies. Op mijn website staat meer informatie.

* zaterdagochtend 13 september 'Schrijfcoach' tijdens de Coachdag Zin in Werk in Wageningen. Ik kan adviseren over zakelijke teksten, maar ook over autobiografische of creatieve teksten.
De vergoeding voor 45 minuten coaching gaat geheel naar de Buurtse Bocht in Wageningen. Wil je verzekerd zijn van een gesprek, maak dan tevoren een afspraak. Maar je kunt ook op de dag zelf langskomen.
Meer informatie op de website van de organisatie Happiness4all.nl Zin in Werk

En dan nog dit:
10 % korting op mijn schriftelijke cursussen voor wie zich tijdens de Week van het Schrijven aanmeldt.

Website Week van het Schrijven

Geen opmerkingen:

Een reactie posten