woensdag 10 september 2014

Schrijfdokter houdt weer spreekuur

De Week van het Schrijven is in volle gang en evenals voorgaande jaren zet ik als schrijfdokter graag weer even de deur van mijn digitale spreekkamer open.

Bovendien geldt tijdens deze Week een kortingsaanbod op al mijn schriftelijke cursussen.

Hieronder lees je er meer over.
Tijdens de Week van het Schrijven treed ik weer op als schrijfdokter en houd ik digitaal spreekuur op vrijdag 12 september.
Leg max. 1 A4 van een verhaal, gedicht, column of welk genre dan ook aan me voor en je krijgt een gratis consult van 15 minuten. Ik mail nog diezelfde dag mijn reactie.


Je kunt uitsluitend tussen 10 en 14 uur een tekst mailen naar: info@annievangansewinkel.nl  Stel je vraag zo concreet mogelijk. Waar doet het pijn? Waar hapert het, waar vloeit alle leven weg uit je verhaal?
Wat kan ik voor je doen? Een vrolijke pleister plakken, een recept uitschrijven voor geneesmiddel, oppeppertje of kalmerend middel, een second opinion geven. Wellicht adviseer ik je te snijden of zelfs te amputeren. Ook kan ik je doorverwijzen.


Voorgaande jaren bleek er veel behoefte te zijn aan het spreekuur en daarom stel ik deze dag mijn digitale spreekkamer weer open.

Na 14 uur gaat de deur onverbiddelijk dicht. Dan dokter ik weer aan mijn eigen schrijfwerk.

SPECIALE ACTIE: Wie zich voor een van mijn schriftelijke cursussen aanmeldt tijdens de Week van het Schrijven (6-13 sept. 2014), krijgt 10 % korting.
 

Op mijn website vind je hier informatie over mijn schriftelijke cursussen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten