woensdag 22 oktober 2014

Geluksdag - schrijven met je zintuigen

Schrijven met je zintuigen - Deze workshop geef ik op 2 november tijdens de jaarlijkse Geluksdag in Wageningen. Hieronder vind je meer informatie over mijn schrijfworkshop.
Op de Geluksdag in scholengemeenschap Pantarijn zijn uiteenlopende workshops en lezingen. Ook is er een informatiemarkt waar ik een stand heb en informatie geef over mijn cursussen creatief en zakelijk schrijven. Heb je een vraag over schrijven, dan probeer ik die te beantwoorden.
Tijdens de dag, die Happiness4all organiseert, is een breed scala aanwezig van coaches, trainers en andere deskundigen op het gebied van leven en werk. Massage, healing, reading, yoga, modeshow, zo uiteenlopend is het programma.
Ook zijn er lezingen van Adriaan Hoogendijk en Lisette Thooft.
Tussen 11 en 17 uur. Entreeprijs is 2 euro. Meer informatie is te vinden op de site van Geluksdag 

Workshop Schrijven met je zintuigen - 12.30-13.15 uur
 
Als je schrijft, ben je vooral gespitst op wat je ziet. Maar als je meer zintuigen inzet, geeft dat aan je schrijven een extra dimensie. Ook bij het opslaan en ophalen van herinneringen spelen zintuigen een belangrijke rol.
In deze speelse workshop gaan we onder meer met geuren aan de slag. Voor mensen met en zonder schrijfervaring.
Kosten: 4 euro. Maximaal: 12 deelnemers


Je kunt je op de dag zelf aanmelden. Wil je zeker zijn van een plaats, reserveer dan alvast per mail: info@annievangansewinkel.nl
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten