woensdag 1 september 2010

Herfstbloei

Vandaag is de meteorologische herfst begonnen. Terwijl ik dit tik, kijk ik tegen een helblauwe lucht aan geserveerd met bloemkoolwolken. In mijn tuin knalblauwt de ridderspoor opnieuw en de kamperfoelie bloeit of het nog maar juni is. Toch hou ik mezelf niet voor de gek, ik heb heus wel de chrysanten gezien.

Voor mijn werk is september een maand van grote activiteit, met een energie die aan de lente doet denken. 
Deze maand vier ik het 10-jarig jubileum van mijn schriftelijke schrijfcursussen en dat doe ik met de schrijfwedstrijd 'Feest'. Op 10 augustus schreef ik er over op dit weblog. Inmiddels zijn er al enkele tientallen inzendingen binnengekomen. Deadline: 24 september.
Vanaf vandaag is ook mijn nieuwe cursus beschikbaar: Schrijven met een stok achter de deur. De folder vind je op mijn website. http://www.annievangansewinkel.nl/cursussen/content_001.cfm
Zaterdag begint de Week van het Schrijven met activiteiten in het hele land. Ik kies ervoor om dit jaar op vrijdag 10 september weer mijn digitale spreekkamer open te zetten als schrijfdokter. Vorig jaar bleek er veel behoefte te zijn aan dat spreekuur.

Helemaal nieuw is voor mij deelname aan de 50 plus beurs. Van 15-19 september heb ik een stand in de Jaarbeurs in Utrecht waar ik dagelijks gratis schrijfworkshops en advies geef. Ook gaat er elke dag een cursus naar keuze uit in een speciale schrijfwedstrijd voor de bezoekers van mijn stand.

Op de Agenda van mijn website staat alle informatie over mijn septemberactiviteiten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten