zondag 4 juli 2010

Eerste stap op bloggerspad

Ik heb al jaren een website, sta op LinkedIn, ben mailverslaafd en waarom nu ook nog een weblog?
Alleen maar om te zien of het mij ook lukt om een blog op te zetten? Of weer een manifestatie van geldingsdrang, zoeken naar bevestiging, aandachttrekkerij? De psycholoog mag het zeggen. Vooralsnog is het vooral een oefening in omgaan met een voor mij nieuwe vorm van multimedia.
Heb ik dan zoveel aan de wereld te melden? Ben ik voldoende gedisciplineerd om regelmatig mijn weblog te vernieuwen? De tijd zal het leren.
En als jij belangstelling hebt voor mijn weblog: welkom!
Je kunt me scherp houden door te reageren. Daartoe nodig ik
je van harte uit.

2 opmerkingen:

  1. Hoi tante Annie,

    Ik wist helemaal niet dat jij een blog had maar toen ik net op je site keek werd ik wel even nieuwsgierig!

    Quint

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Annie,

    Ik was toch wel nieuwsgierig naar jouw blog (wat hip!), dus ik heb hem zojuist gelezen.
    Ongelooflijk dat er altijd wat te schrijven valt.
    Aangezien je hier vrij frequent schrijft, zal ik hem regelmatig openen, anders loop ik al gauw teveel achter met lezen.

    Succes met het vervolg!

    Groetjes,
    Je jongere (maar minder digitaal georiƫnteerde) zus Karin

    BeantwoordenVerwijderen