vrijdag 11 maart 2016

Niemandsdochters - voorproefje

Mijn nieuwe boek Niemandsdochters verschijnt deze maand bij uitgeverij De Eenhoorn. Dit boek voor jongeren gaat over Chantal en Ange die in hetzelfde pleeggezin terechtkomen. Ze begrijpen elkaar totaal niet en hebben ook niets gemeen, althans dat denken ze.
Op de homepage van De Eenhoorn is nu al een voorpublicatie van twee hoofdstukken te lezen.

Begin april is in Bologna de jaarlijkse internationale kinderboekenbeurs. Niemandsdochters gaat mee met de uitgever en in de catalogus van De Eenhoorn voor Bologna staat het op p. 10 als Nobody's daughter. En nu maar hopen dat een buitenlandse uitgever enthousiast wordt voor een vertaling. Hoe blij was ik toen ik hoorde dat mijn prentenboek Logeerbeer in het Chinees werd vertaald.
Ook Deze schelp verdient een kistje, mijn kinderboek van vorig jaar bij De Eenhoorn gaat mee naar Bologna (catalogus p. 16) 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten