zaterdag 1 september 2012

Schrijver van de maand

Op de website van Kinderzwerfboek ben ik in september Schrijver van de maand. Kinderzwerfboek spoort mensen aan kinderboeken te verspreiden, liefst op ongewone plekken. Wie een boek vindt, mag het lezen, en kan het daarna weer te vondeling leggen. Duizenden kinderboeken hebben inmiddels al hun weg gevonden. Gevers zetten vaak een code in het boek, die vinders op de site melden. Zo kunnen zij traceren welke weg het boek heeft afgelegd.

Zelf heb ik dit jaar ook een aantal boeken van mezelf achtergelaten, in winkels, bus, trein, op een standbeeld. Ik vond het alleen al leuk om plekken te bedenken waar ik de boeken zou neerleggen.
Als Schrijver van de maand vertel ik op de site van Kinderzwerfboek iets over mijn leven en werk, waar ik een hekel aan heb en wat me blijmaakt.
Kinderzwerfboek maakt me ook blij, omdat het boeken binnen bereik van kinderen brengt op een verrassende manier.
Wil je ook kinderen laten genieten van de kinderboeken die je nog hebt, kijk dan op de site van Kinderzwerfboek hoe het precies werkt. 

Website Kinderzwerfboek
Eerder weblog over Kinderzwerfboek

Geen opmerkingen:

Een reactie posten